Perfecte nageltjes onder het genot van een tasje koffie. Beter wordt het niet !
Ilse•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Altijd super. Kwaliteit super en heel vriendelijke mensen
Corry•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Goede prijskwaleit.
Vriendelijke dames, heel gastvrij
Mijn wimpers worden altijd super goed gedaan.
Marise •il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Een gezellige zaak. Je wordt ontvangen door aangenaam personeel die graag de klant tevreden wil stellen .
Mounia•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
heel tevreden over mijn gellak manicure. Ze heeft drie weken lang stand gehouden wat voor mij lang is. Mijn nagels zijn heel broos maar deze keer zijn ze niet gescheurd of afgebroken. June en Lynne zijn allebei leuke dames. Een koffietje wordt met plezier geserveerd. Dus ik ben helemaal happy. Niks negatief te zeggen. Ik ben fan!