Heel fijne ontvangst en lieve dame die een goede uitleg geeft bij de verzorging .
Zeker een aanrader !
malica•il y a 9 mois
Avis vérifié
Had bon voor pedicure + gel (1u). Was op 30 min al buiten. Geen aanrader
Evelyn•il y a 10 mois
Avis vérifié
Super ontvangst, fantastische dame
Isabelle•il y a 10 mois
Avis vérifié
Dat was een top dienst, vriendelijke mevrouw de pedicure was echt top gedaan.
Evelyn•il y a 10 mois
Avis vérifié
Jobstudente Alina: rustig werkend/overkomen, top om haar tijd te nemen, heel goed werk afgeleverd, zacht in uitvoering, fijne babbel/sympathiek, behulpzaam en vriendelijk.