Kendra werkt super goed. Ik ben altijd super tevreden van mijn wimpers.
Réalisé par Kendra•Extensions de cils - cil à cil
Maelys•il y a 10 mois
Avis vérifié
Het was Kato haar eerste dag, maar ze deed het heel goed!
Vernis semi-permanent mains
Elke•il y a 10 mois
Avis vérifié
Nagels scheef gevijld maar 1 laag van kleur waardoor witte vlekke. Geen gelafwerking aan de randen. Het was Kato haar 2de dag en ze werd al alleen gelaten ondanks de weinige ervaring die ze heeft. Met als resultaat lelijk afgewerkte nagels maar wel de prijs betaald van een ervaren persoon. Ze is heel vriendelijke en ze heeft haar best gedaan maar ze heeft gewoon de ervaring nog niet om klanten zonder toezicht te behandelen.
Ongles en gel
Anoniem•il y a 11 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Top
Réalisé par Kendra•Douche bronzante
Debruyn•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel vriendelijke en aangename dame. Mooie gellac-nageltjes 🤩