Ik ben in het algemeen heel erg tevreden over mijn ervaring bij Suzy. Door een ietwat langere uitgroei was het niet evident voor haar, maar ze pakte het professioneel aan, ging tot het uiterste en leverde een prima resultaat. Ik voelde mij doorgaans goed op mijn gemak.
Réalisé par Suzy•Épilation au sucre
Anonyme•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
De behandeling is goed gedaan. Een beetje meer communiceren en praten zou nog een pluspunt geweest zijn.
Réalisé par Suzy•Épilation au sucre
Anonyme•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Super zoals gewoonlijk!!
Réalisé par Suzy•Ongles en gel
Patricia•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Super vriendelijk, super behandeling en alles op en top in orde !! Top salon!
Réalisé par Suzy•Épilation au sucre
Laurine•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijke dame die mooi werk levert. Een aanrader!