Super content van mijn nagels en Angelica is een toppertje
Réalisé par Angelica
Nanda•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super leuke ervaring.
Réalisé par Angelica
Van bael•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Heel aardig meisje. Was m’n eerste keer daar en heb nog nooit zo mooie nagels gehad ! Waarvoor dank !
Réalisé par Angelica
TINNEKE•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Angelique was geweldig. Ik maakte een afspraak om mijn moeders nagels te doen die op bezoek was en alleen Engels sprak. ze deed uitzonderlijk werk en zorgde ervoor dat mijn moeder zich zo op haar gemak voelde. Ik kan haar diensten niet genoeg aanbevelen.