Supervriendelijk! Ik laat hier mijn wenkbrauwen en nagels doen en deze zijn steeds super gedaan!
vanessa•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Heel lieve dame, gezellige, lichte ruimte, heel goede behandelingen. Ik kom zeker nog terug!
Anonyme•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Ik ben zeer tevreden over mijn gezichtsbehandeling bij Studio Sona. Emily is een super gastvrouw en verwent je als de beste! Ik ben helemaal klaar voor mijn trouw binnen 2 weken en kom hier zeker nog eens terug.
Britt•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden over mijn voetjes! Heel mooi gelakt!
Sara•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Zeer tevreden over het waxen van mijn onderbenen door deze lieve jongedame. Bedankt.