Het is altijd leuk en aangenaam om je nageltjes te laten verzorgen bij Let's be Beautiful.
Réalisé par Leticia
Nadia•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
De beste service ever 👌🏻👌🏻👌🏻
Réalisé par Leticia
An•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
Zeer tevreden
Réalisé par Leticia
Annick•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
Ik wordt altijd met een glimlach ontvangen heel sympathiek en fantastische dame. Ik kijk er altijd naar uit om naar daar te gaan Letitia heeft oog voor perfectie en veel inspiratie voor nail art. Mijn nageltjes zijn altijd perfect in orde. Ik ga ook niet alleen voor mijn nagels maar ook voor Letitia zelf ze is kei vriendelijk en kan er goed mee praten. Lekker tasje koffie een leuke babbel en perfect mooie wat meer moet een mens hebben. Ik raad iedereen aan om naar Letitia te gaan ❤
Réalisé par Leticia
Nathalie Desmedt •il y a environ 7 ans
Avis vérifié
Het is altijd leuk bij Leticia, en ze levert fantastisch werk , 10 op 10 😁