Héél blij met mijn nieuwe gellak-nagels! Snizhanna voelt perfect aan wat ik wil. Dunne laagjes, fijn werk,… Top!
Réalisé par Snizhana•Ongles en gel
An•il y a 5 mois
Avis vérifié
Ik ben een terugkerende klant in deze salon. Altijd zéér tevreden. Warm welkom met thee. Veel kleuren om uit te kiezen en een professionele behandeling.
Réalisé par Oksana•Manucure au gel de construction
Nathalie•il y a 5 mois
Avis vérifié
Altijd vriendelijk en geduldig. Weer naar buiten gelopen met perfecte handen en voeten. Thanks Snizhana!
Réalisé par Snizhana•
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Jessica•il y a 5 mois
Avis vérifié
Ik kom al enkele jaren bij Sofiya Nailcare voor BIAB en ben altijd supertevreden over de service, de kwaliteit en uiteraard mijn mooie nagels!
Réalisé par Snizhana•Manucure au gel de construction
Elise•il y a 5 mois
Avis vérifié
Altijd een fijne beleving bij Sofiya! Zeer hygiënisch en super vriendelijke meisjes!