Er was nog vuil onder mijn nagels, de top coat van de vorige manicure was er nog op, en deze was er niet afgedaan.
Het was echt de basis.
Réalisé par Snizhana •Manucure
Enoch•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Best in town!
Réalisé par Sofiia •Manucure
Boutaina•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
De beste waar ik me kan laten verzorgen voor handen en voeten. Manicure en pedicure worden gegeven door ervaren mensen. De sfeer en gezelligheid is ook altijd top daar. Ze vragen door om de klant de beste resultaat en gevoel te geven. Voor mij #1 ❤️❤️❤️