Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3841 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
My favorite place to do my nails, top quality manicure and amazing team! Girls you are the best!
Altijd prima in orde, vriendelijke dames en hartelijke ontvangst.
Super sweet staff! Everyone is focused on making sure ur nails come out as you want them and great overall ambiance!
Schitterende behandeling met een langdurig resultaat.
Super tevreden van Sofiya haar werk, ze werkt enorm gedetailleerd en neemt haar tijd om je nagels er prachtig te laten uitzien. Een heel vriendelijke dame die haar werk heel graag doet. Ik ga ongeveer meer dan 1 jaar bij haar en ik blijf zeker terugkomen. Haar creativiteit is ook on point! Zeker aan te raden 💯💯💯