Zeer tevreden van mijn wimperlift. Het was wel erg stil in de salon (2e gebouw ernaast). Niet spraakzaam (wat geen probleem is) maar een muziekje ofzo zou wel fijn zijn 😊
Réalisé par Olha •Rehaussement de cils
Sharon•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
perfect job!
Réalisé par Snizhana •Manucure au gel de construction