Het was een goede spraytan, helaas blijk ik allergisch te zijn voor een stof die hierin zat. Dus ik raad het af om dit te doen als je een gevoelige huid hebt, want na 2 weken na de spraytan heb ik nog steeds mast van extreme jeuk en opzwellingen op de huid.
Réalisé par Nathalie•Douche bronzante
Anonyme•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Was de eerste keer maar kom zeker terug, aanrader!