Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1384 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super lieve dame, die je direct om je gemak stelt! Mijn eerste ervaring met waxen en enorm blij dat ik bij haar ben geweest! 😊
Super!
Wederom top!
Al de tweede keer dat ik mij liet spraytannen bij Nathalie, waar je elke keer opnieuw enthousiast ontvangen wordt. Nathalie is een topper en de spraytan is telkens perfect gedaan. Geen strepen of vlekken, niet oranje en je houdt er een super teint aan over!
Super tevreden! Ik ga zeker terug!