Nathalie is supervriendelijk en stelt je meteen op je gemak. De suikerontharing is volledig pijnloos en eveneens de pedicure wordt tot in de kleinste details fijn afgewerkt. Tevens vind ik het super dat Nathalie je gezicht bekijkt en aan de hand daarvan de aangepaste gelaatsbehandeling toepast. Charmant en rustgevend op alle gebied!
Kwaliteit en prijs zijn in verhouding.
Réalisé par Nathalie•Beauté des pieds
Maria•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Perfect zoals altijd!
Réalisé par Nathalie•Beauté des pieds
Elien•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Eerste keer ontharen was een fijne ervaring bij Nathalie. Nathalie is super vriendelijk, stelt je direct op je gemak en behandeling is super gedaan! Aanrader.