Ik was erg op mijn gemak, veel gelachen en gesproken. Echt een top sessie!
Miriam Ama•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
WAUW
Negah•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijk! En de beste🩷
Réalisé par Ghizlane•Épilation du maillot brésilien
Hulya•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super ervaring! Je komt binnen en voelt je meteen op je gemak wat zeer aangenaam is!
Réalisé par Ghizlane•
Épilation du maillotVoir plus...
C•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Dank je wel Ghizlaine voor de super fijne kennismaking en zorgvuldige waxbeurt. Je werkt grondig, proper, zorgzaam... Ik heb geen wondjes of last achteraf en voel me op gemak. Zalig, zo hoort het :-) tot de volgende!