Je komt hier min of meer deftig binnen en je gaat stuk eleganter weer buiten.
Réalisé par Ben•Coloration tête complète femme
Meyvaert•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Wanneer je binnenkomt is het altijd een beetje tot rust komen. Het salon ligt in het centrum van de stad maar bij Ben Coremans is het steeds rustig, professioneel. Ik moet er altijd een beetje aan wennen. Van zodra ik mee zit in de rustige flow is het genieten genieten genieten. Seda was heel professioneel en vriendelijk, ik was onmiddellijk op mijn gemak. Het resultaat was ook super! Aanrader!
Réalisé par Seda•Épilation des sourcils à la cire
Lou•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
altijd perfect!
Réalisé par Ben•Coupe homme
Giovanni•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Zoals altijd, professioneel, mijn haar heeft de juiste snit en kleur, de sfeer straalt rust uit, de hygiëne is super. Altijd beetje vakantie bij Ben en Sida.