Gezellige zaak met een power-dame als zaakvoerder en vriendelijk personeel. Steeds professioneel en correct. Ik kom al sinds jaren en het is een betrouwbare toffe dame met een hart voor haar klanten.
Réalisé par Natascha
Steffie•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Het is er zoals altijd geweldig
Réalisé par Natascha
Jenny•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Heb me zeer goed gevoeld, en ben zeer tevreden met het resultaat
Hegedus•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Ik ben altijd heel tevreden over mijn wimperextensions en ben vaste klant bij Natascha!