Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
350 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Brenda is altijd heel vriendelijk. Mijn man en ik zijn altijd heel tevreden van het resultaat! Geeft ook altijd raad als je vragen hebt
Brenda is geknipt voor de job! Aangename en ontspannen sfeer, lekkere koffie, mooi salon, en ik word goed gekapt!
Super!
Altijd tevreden met het resultaat!
Zoals altijd heel tevreden van mijn bezoek aan de kapster.
8
1
8
9
10
37
10