Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1200 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Marie haar laatste dag voor ze in zwangerschapsrust gaat. Wat ga ik ze missen!!! Ze is de beste!
Top madam met top service
Jammer dat deze beoordelingssite je niet de mogelijkheid geeft meer talenten van Marie aan te duiden. Ze is aardig en professioneel en vakkundig en empatisch en sociaal... Ik ben al jaren een tevreden klant en keer graag terug na haar bevallingsverlof. Succes Marie, tot gauw
zoals altijd ...👍👏
Zoals steeds een fantastische gelaatsverzorging! Marie is heel professioneel en stelt je steeds op je gemak. Mijn huid voelde achteraf zalig aan. Een perfect me-time momentje!