In coronatijden is alles een beetje bizar en vreemd, maar de voetjes waren eraantoe, het was genieten. Het plexiglas geeft een veilig gevoel. Kortom ik kom graag terug. En Silke heeft da heel goe gedaan!
Van•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
De behandeling was super uitgevoerd, een echt verwenmoment.
Enige minpunt is dat het geheel toch 15 minuten minder duurde dan was voorgeschreven.
Réalisé par Charlotte
Natacha•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
perfecte pedicure
Anonyme•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Charlotte is een echte professional, super in wat ze doet gecombineerd met een leuke persoonlijkheid....een echte topper/aanrader ;) Dikke merci Charlotte om me terug op wolkjes te laten lopen!