Zoals altijd een super massage gekregen van Janet! 🤗
Gantchev•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
One word : perfect !
Ghesquiere•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Comme toujours tout était parfait
barbara•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Ik had een medische pedicure gevraagd maar dat was het zeker niet. Voeten in een voetbad, nagels knippen (veel te lang gelaten), met een vijl een beetje eelt wegschuren en voeten insmeren met crème. En dat was het voor de prijs van € 47 .
Een medische pedicure :
Rond de voeten worden doordrenkte watten gelegd. Ingegroeide teennagels worden zorgvuldig en er uitgeknipt, overtollige eelt wordt verwijderd met een mesje, voedende voetcrème wordt aangebracht en een voetmassage- voetreflexie €30
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
De volgende keer boek ik een uur...half uur is niet genoeg