Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
733 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Hele fijne ervaring voor het laten threaden van je wenkbrauwen, begrijpt wat ze doet en mooi resultaat!
Dank je wel voor uw nauwkeurig werk, elke keer opnieuw :-) ik ken geen eyebrow stylist die zo getalenteerd is als u!!!
Parvin is lovely as always and she makes everything as perfect as she could 💕 Will be back again 🥰
Écht een geweldig vrouwtje. Ze neemt tijd voor je. Ze kijkt naar wat goed is voor jou en raad dingen aan/af op basis van JOU. Anderen doen gewoon wat je vraagt en voor hun maakt het niet uit als je het dan niet goed vind. Bij Parvin voel je je belan
Super ervaring!
37
1
37
38
39
106
39