Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
733 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ze stelt je altijd op je gemak en legt alles goed uit. Ze neemt de tijd voor je en gaat grondig en hygiënisch te werk
Zeer goed gedaan, ik heb eindelijk iemand gevonden die mijn wenkbrauwen doet hoe ik het wil.
klantvriendelijk,direct onder handen genomen (niet moeten wachten), open communicatie. Rustige sfeer.
Vriendelijke ontvangst, hele correcte dame en heeft mij zoveel mogelijk advies gegeven
Ik ga al jaren naar Parvin en telkens wordt ik met een heel warm gevoel ontvangen en ga ik buiten met een super gevoel❤️
14
1
14
15
16
106
16