Altijd een zeer professionele en goede aanpak.
Zeker een aanrader voor iedereen!
Réalisé par Alain•Coupe homme
Cedric•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Een grondige en lange behandeling die vlot en vooral aangenaam verloopt en het kon op zondag wat voor ons wel goed uitkwam.
Réalisé par Angelica•Beauté des pieds
Björn•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
De salon is net en met smaak ingericht en vooral ook gezellig. Alain is vriendelijk, bescheiden en een goede gesprekspartner. Dit was mijn tweede maal bij Alain. En ook nu weer heel tevreden over de behandeling en het eindresultaat.
Réalisé par Alain•
Coupe hommeVoir plus...
Julien•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Top
Réalisé par Alain•Coupe homme
Tom•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Heel fijn, op het gemak, een babbeltje, en een heel vriendelijke kapper.
Hij dubbelcheckte de lengte. Dank je wel!