Goede, snelle en erg vriendelijke behandeling door Alain. Erg aan te raden!
Réalisé par Alain•Coupe homme
Anonyme•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Nette, veilige zaak waar je je in deze tijden veilig voelt. Je kruist geen andere klanten. Mooie snit.
Réalisé par Alain•Coupe homme
Jens•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Weer een geweldige knipbeurt gehad met ne goeie babbel!
Voor mij, de enige die ik met mn haar vertrouw.
Réalisé par Alain•Coupe homme
Asten•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe coupe. Ik had een paar vage fotootjes bij en Alain deed precies wat ik wilde met mijn haar. Bovendien is hij erg vriendelijk! Ik kom sowieso terug!