Zeeer goede behandeling gehad en heel goed geholpen op vriendelijke manier
Sophia•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Top!
Julie•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Beste pedicure ooit! Mijn voeten zijn nog nooit zo zacht geweest!
Lien•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Slecht. Medewerkster zei dat ik een andere kortere behandeling had besteld, terwijl mijn mail anders zei. Ze moest zelf dringend weg. Dus heeft ze een veel te snele voetverzorging gedaan. Fout ligt blijkbaar bij de uitbaatster en niet de medewerkster
Eva•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Altijd heel vriendelijk personeel! Jonge, enthousiaste uitbaatsters!
Doen hun werk altijd fantastisch goed! Zeker voor herhaling vatbaar!