Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
554 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel goed gesoigneerd na een drukke werkdag! Dank u!
Voir la réponse du salon...
zeer aangenaam en leuke kennismaking
Voir la réponse du salon...
Altijd heel professioneel en hartelijk.
Voir la réponse du salon...
Ik werd vriendelijk onthaald. Fijne gesprek met alle nodige info gekregen. Gerustgesteld enz. Vriendelijke dame. Nu afwachten op resultaat :-)
Voir la réponse du salon...
Heel fijne ervaring. Ik kwam voor een huidscan. Het gesprek verliep super gemoedelijk en er werd tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren. Vooral vond ik het heel fijn dat er geen producten werden opgedrongen en er werd nagedacht hoe de producten die ik reeds gebruik kunnen geïntegreerd worden in het nieuwe plan.
Voir la réponse du salon...