Heel goed gesoigneerd na een drukke werkdag! Dank u!
marie•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
zeer aangenaam en leuke kennismaking
Kiandro•il y a 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Altijd heel professioneel en hartelijk.
hilde•il y a 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Ik werd vriendelijk onthaald. Fijne gesprek met alle nodige info gekregen. Gerustgesteld enz. Vriendelijke dame. Nu afwachten op resultaat :-)
Aicha•il y a 3 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Heel fijne ervaring. Ik kwam voor een huidscan. Het gesprek verliep super gemoedelijk en er werd tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren. Vooral vond ik het heel fijn dat er geen producten werden opgedrongen en er werd nagedacht hoe de producten die ik reeds gebruik kunnen geïntegreerd worden in het nieuwe plan.