I’ve been here a number of times now and the service is always amazing. Emre is a fabulous hairdresser and all of his colleagues are also friendly and fun to talk to. I always walk out with a fabulous cut and colour and feeling my best.
Coloration tête complète femmeVoir plus...
Anonyme•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Positieve leuke ervaring van kappersbezoek.
Altijd goedgezind naar huis nadien.
Réalisé par Emre•Coupe femme
Anne-Marie•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Altijd perfect geknipt haar
Réalisé par Emre•Coupe femme
Anonyme•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super kapper in hartje Antwerpen! Mooi op tijd, vriendelijk en vooral ook heel ervaren. Ik kom hier nu al een paar jaar en ik ga er altijd heel tevreden en fris geknipt terug buiten! Dikke merci Emre!