Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
28 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Altijd super ontvangen bij Nora en zeer vriendelijk en de oogjes zijn altijd mooi Ik kan Nora voor iedereen aanprijzen. 😁
Het was mijn tweede bezoek aan Nora Beauty. Je komt terecht in een huiselijke/ warme sfeer. Nora is echt goed in wat ze doet en is super lief & vriendelijk. Een echte aanrader!
heel rustige stem, en zalig genoten!
Een super ervaring die ik alleen maar kan aanraden. Je voelt je als herboren en dat zie je vertaald in je glow en je zelfvertrouwen.
Heel vriendelijk en haar werk is altijd tip top in orde