Altijd super ontvangen bij Nora en zeer vriendelijk en de oogjes zijn altijd mooi
Ik kan Nora voor iedereen aanprijzen. 😁
Nathalie•il y a 5 mois
Avis vérifié
Het was mijn tweede bezoek aan Nora Beauty. Je komt terecht in een huiselijke/ warme sfeer. Nora is echt goed in wat ze doet en is super lief & vriendelijk. Een echte aanrader!
Saskia•il y a 6 mois
Avis vérifié
heel rustige stem, en zalig
genoten!
sara•il y a 6 mois
Avis vérifié
Een super ervaring die ik alleen maar kan aanraden. Je voelt je als herboren en dat zie je vertaald in je glow en je zelfvertrouwen.
Jenilee•il y a 7 mois
Avis vérifié
Heel vriendelijk en haar werk is altijd tip top in orde