Lieve dames, doen hun werk goed. Vragen ook steeds of het goed is en of ze iets moeten veranderen. Bieden ook altijd iets aan om te drinken. Aanrader 👌🏼
Siham •il y a 2 mois
Avis vérifié
Amazing salon and service!
Réalisé par TETIANA•Vernis semi-permanent mains
Nele•il y a 2 mois
Avis vérifié
Super friendly and professional - very nice result
Réalisé par LILIIA•Vernis semi-permanent mains
L.•il y a 2 mois
Avis vérifié
Super!
Réalisé par ANASTASIA•Manucure au gel de construction