Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
242 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
I visited Liliia for the second time, and once again everything was absolutely perfect. The pedicure was done beautifully, with great attention to detail, and the manicure was just as flawless. I also really appreciated the service — I was kindly offered tea or coffee, which made the whole experience feel even more welcoming and relaxing. The atmosphere is always comfortable, and you can tell that the master truly cares about her clients. I’m very happy with the results and will definitely keep coming back. Highly recommended!
Perfect! Cozy atmosphere, excellent manicure! Looking forward to my next visit
Great place!!
Het was de eerste keer dat ik er kwam Een heel net salon,niks op aan te merken!
Very Nice people !!
9
1
9
10
11
38
11