Top! Zeer proper en hele fijne dame die werk heel goed doet!
Réalisé par TETIANA•Vernis semi-permanent mains
Weza•il y a 12 mois
Avis vérifié
Zeer mooie Biab nagels met mooie topcoat! Zeer tevreden 😊
Réalisé par ANASTASIA•Manucure au gel de construction
Ann•il y a 12 mois
Avis vérifié
Zeer tevreden van mijn verlengingen!
Réalisé par ANASTASIA•Autres extensions d’ongles et rallongements
Anoniem•il y a 12 mois
Avis vérifié
Heel goed! Enorm goed!
Réalisé par TETIANA•
Manucure au gel de constructionVoir plus...
MG•il y a 12 mois
Avis vérifié
Ik had perongeluk door onwetendheid een verkeerde behandeling geboek. Ik ben een nagelbijter dus ik moest een nieuwe set met verlengingen boeken ipv gewoon BIAB omdat dit meer tijd kost. Tetiana werkt door en heeft toch een nieuwe set kunnen plaatsen binnen mijn afspraak en dit zeer nauwkeurig! Ook heb ik een pedicure laten uitvoeren. Ik ben tevreden!
Réalisé par TETIANA•Manucure au gel de construction