Goede service, nagels zien er zoals altijd super goed uit!
Réalisé par Natascha•Ongles en gel
Anonyme•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Een vriendelijke ontvangst, een gevarieerde, krachtige en volledige massage en professioneel personeel! Zeker een aanrader!
Massage Suédois
Laura Goedemé•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Loop gewoon weer op wolkjes , zeer professioneel en heel hygiënisch ,Prachtig werk dames en jullie zijn zeker een Top Team , altijd vrolijk , dank u wel Dames
Beauté des pieds
Sylvia•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Een prachtige zaak , met top personeel , kom zeker terug Top top top 👌👌👌
Extensions de cils - cil à cil
Lilian •il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Dany en Natasja doen er alles aan om al hun klanten tevreden te stellen en dat siert hen en komt deze zaak alléén maar ten goede ! Topklasse ! Kerstgroetjes Katia