Super tevreden van het resultaat en Vanessa is echt heel lief en rustig!
Maaike•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Heel professionele aanpak.
Tevreden met het resultaat, geen allergische reactie!
M.D.•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Eerste afspraak gehad.
Zeer vriendelijk ontvangen , goede uitleg gekregen over mijn behandeling (extensions wimpers) alles mooi verzorgd en prima uitgevoerd.
Een aanrader !!
MAROUSKA•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Super goed en lief ontvangen en de behandeling is super goed uitgevoerd. Echt de tijd genomen, voor mij dan ideaal als me-time ;)
Tina•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Zeer aangename ervaring, heel goede uitleg en informatie gekregen, het plaatsen van de wimper extensions met UV led is heel rustig en zen verlopen en het resultaat is zeer mooi, geen last gehad van allergische reacties , kortom een top ervaring en een echte aanrader!