Elke keer opnieuw pure verwennerij en ontspanning. Al van sinds ik bij Moreen kom, heb ik altijd een zalig gevoel na de behandelingen. Ik kom er graag voor tot in Malle 🎀
Réalisé par Moreen
Charlotte•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Ik ben een super tevreden klant. Het was super gezellig en Moreen is een aangename persoon. Zeker een aanrader!
Réalisé par Moreen
Sascha•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Topsalon! Een aanrader!
Réalisé par Moreen
Ellen•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Moreen is een topper!
Réalisé par Moreen
veronique•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijk, heel professioneel, zeer tevreden.
Was mijn eerste bezoek, maar ga zeker nog terug!