voor de eerste keer een gelaatsbehandeling geboekt ,
en dit was een zalige belevenis.
Réalisé par Moreen
Lattikan•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Weer een blij weerzien bij Moreen!
Réalisé par Moreen
Gloria•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Heel blij met mijn gellac nagels, Moreen werkte af tot in de puntjes en was erg vriendelijk. Dat mijn vierjarige dochter erbij was was geen probleem. En de koffie was lekker. Ik kom terug!
Réalisé par Moreen
Elena•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Geweldig
Réalisé par Moreen
Jocilene•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Alle behandelingen waren top!
Zeer professioneel en vriendelijk.