Heel zorgvuldig gedaan- vriendelijk en professioneel. Ik ben erg blij met het resultaat!
Salon gerund door sterke en getalenteerde dames! Erg verwelkomend met een hart voor de klanten.
Retouche de faux ongles
Vicky•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd goede service, vriendelijke ontvangst
Réalisé par Polina•Autres extensions d’ongles et rallongements