Beste, het was een beste eerste aangename kennis making. Het interieur oogt een beetje ouderwets en zou best eens mogen worden opgefrist, en/of een beetje moderner mogen worden ingericht.
Mvg,
Anonyme•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Geïrriteerde ogen na het verven van de wimpers. Niet fijn!
Wenkbrauwen zijn oké geëpileerd. Maar thuis toch gezien dat ze niet helemaal gelijk zijn.
Teleurgesteld!
Réalisé par Ellen
Annick•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Na een bezoekje bij pedicure Sarah loop ik altijd weer op wolkjes zalige voetjes .