Genoten van een zeer ontspannen gelaatsverzorging, ging zeer professioneel te werk! Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Dit was precies wat ik nodig had om helemaal tot rust te komen. Ik kom zeker terug!
Réalisé par Miss Clinic•Soin du visage
Jade•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zalige behandeling, heeft enorm veel deugd gedaan!
Réalisé par Miss Clinic•Soin du visage
Hannah•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Vriendelijke mensen, nemen de nodige tijd voor eender welke behandeling.ik kom zeker terug.
Réalisé par Miss Clinic•Soin du dos
Khalida•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Wat een professionele, aangename ervaring was dat. Super vriendelijk en correct. Zeker tot binnenkort!
Réalisé par Miss Clinic•Soin du visage
Karolina•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super tevreden met de keuze die ik heb gemaakt, de behandeling was super aangenaam, ze hebben me alles uitgelegd en ik zal zeker terugkomen voor meer sessies. Bedankt!