Fantastisch salon! Super vriendelijk en heel blij met mijn behandeling
Réalisé par Miss Clinic•Soins corps
Charlotte•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Geweldig ervaring, ben meerdere behandelingen ondergaan en nog enkele ingepland. Zeer professionele en vriendelijke medewerkers, aangename sfeer. Zeker een aanrader ❤️❤️❤️
Réalisé par Miss Clinic•Soins corps
Hanna•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik heb eczeem op mijn bikinilijn, maar ik krijg toch een laserbehandeling. Ondanks dat mijn huid erg gevoelig is, ondervond ik geen problemen. Mijn haar verdween bijna in de 3e sessie. Niet alleen mijn haar is weg, maar ook mijn eczeemprobleem is verdwenen. Ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben dankbaar en erg blij🙏🥰
Réalisé par Miss Clinic•Épilation définitive
Sarah•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke schoonheidsspecialiste, ze deed haar werk heel goed. Heel tevreden over mijn behandeling, op voorhand kreeg ik een gedetailleerde uitleg. Dankzij haar gezellige gesprek vloog de tijd. Zeker een aanrader aan de mensen die aarzelen om een afspraak te maken. Trouwens was het een verzorgde en hygiënische salon.
Réalisé par Miss Clinic•Soins corps
Ozge•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik heb eerste keer cryolipolyse gedaan. De behandeling is heel goed verlopen. Ik heb ook heel snel resultaat gezien. Ik kan deze behandeling aan iedereen aanraden. Personeel van Miss Clinic is vriendelijk en behulpzaam.