Heerlijk genoten van de zalige massage van Melissa. Ik kom zeker terug !! Pure verwennerij.
Réalisé par Mélissa
Sofie•il y a 11 mois
Avis vérifié
was een geweldige ervaring
Lola•il y a 11 mois
Avis vérifié
We hadden een duo geboekt. Tot onze grote spijt was dit in afzonderlijke ruimtes.
De (massage) stoel was iets te hard waardoor ik eigenlijk zeer oncomfortabel lag. Voor mij persoonlijk voelde het aan alsof ik naar een veredeld haar wassalon gekomen was.
Mijn vriendin is van oosterse origine en voor haar was het zelf erger. Foute producten geen rekening houdend met het type haar. Ze is thuis gekomen en heeft haar haar terug gewassen met correcte producten.
Pieter-Jan•il y a 11 mois
Avis vérifié
Werd gelijk geholpen. Heel vriendelijk en heb echt genoten van mijn behandeling..
Mariam•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heb dit voor eerste keer gedaan en het was geweldig zowel hoofd spa als de persoon was perfect! Hier kom ik nog naar terug!