Het was een aangenaam gesprek, op de stoel de massage rn hoofdmassage was zalig.Een klein puntje de muziek mag wat stiller .Zeker en vast een aanrader.😊
Sabine•il y a 9 mois
Avis vérifié
Heerlijk zen! Mooi ingericht, gemoedelijke sfeer, voldoende uitleg en de behandeling zelf was zalig. Lang van kunnen nagenieten!
Réalisé par Mélissa
Lien•il y a 9 mois
Avis vérifié
Zeer lieve dame
Alles was proper
Christine•il y a 10 mois
Avis vérifié
Een beetje bizarre sfeer, het salon zelf is heel donker en oogt niet fris, wat zeker niet zal afdoen aan de hygiene.
Toch zijn wij meer frisse open ruimtes in een beauty salon gewoon.
De behandeling zelf was heel relax en vriendelijk.
Rombouts•il y a 10 mois
Avis vérifié
We kozen voor een duo behandeling en hebben er enorm van genoten. Vanaf het begin werden we hartelijk ontvangen door twee ontzettend lieve dames die ons meteen op ons gemak stelden. De sfeer was rustgevend en helemaal zen. Wat deze behandeling extra bijzonder maakt, is de haaranalyse die vooraf wordt gedaan. Zo kiezen ze heel gericht de juiste producten voor jouw haar – een grote meerwaarde!