Zeer lieve dame die heel veel zorg steekt in haar werk, van zodra we binnenkwamen tot de vertrokken was ze zeer attent. Alles was voorzien zelfs een kleine attentie die we niet verwacht hadden .Dank hiervoor en zeker tot ziens !
Réalisé par Ine Van Horen•Massage en duo
Waem•il y a 4 mois
Avis vérifié
Ik had een deep tissue massage gekozen na een pittige trail diezelfde dag.
Ine polste eerst naar de ongemakken die ik voelde, en ik kon tijdens de massage merken dat ze specifiek die plaatsen steviger onder handen nam.
Ik was al eens bij haar geweest en was toen al heel tevreden, maar ik merkte nu toch dat zij nog positief geëvolueerd is in haar massages.
Het was efficiënt, professioneel, gevoelig, soms grappig ;-), kortom een hele fijne ervaring.
Mij zie je zeker terug!
Réalisé par Ine Van Horen•Massage des tissus profonds
Patrick•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Perfectie in alle details. Direct op jouw gemak laten voelen, en heerlijk wegdromen in goede handen. Aanrader!