Mijn dochter (7jaar) heeft voor de 2de keer enorm genoten van de kindermassage. De lekker ruikende olie, warmte en massage vond ze top! Ze kijkt al uit naar de volgende keer.
Sandrine •il y a 9 mois
Avis vérifié
Ik voelde mij direct op mijn gemak. Toch wel belangrijk als je gaat voor een massage ! Rustgevend kader en persoon !
wendy•il y a 9 mois
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden met de zwangerschapsmassage. Ik heb er enorm hard van genoten. Echt lekker ontspannend. Ik kom zeker nog terug.
Tessa•il y a 10 mois
Avis vérifié
Ellie was enorme fan van de kindermassage. Heel hard genoten. Ook als mama is het fijn om je kind te zien genieten.
Enorm zachte, rustige aanpak van Lies.
We komen zeker terug!
Bedankt voor deze ervaring.
Sara•il y a 10 mois
Avis vérifié
Het was superrelaxerend en zeker voor herhaling vatbaar ! Zeer vriendelijke benadering v d kinderen . Dankjewel we zijn altijd blij om bij jou te mogen komen we zijn werkelijk als reborn