Massage - en gezondheidspraktijk Reborn Avis

Oudenaardebaan 61, 9690 Kluisbergen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
93 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Mijn dochter (7jaar) heeft voor de 2de keer enorm genoten van de kindermassage. De lekker ruikende olie, warmte en massage vond ze top! Ze kijkt al uit naar de volgende keer.
Ik voelde mij direct op mijn gemak. Toch wel belangrijk als je gaat voor een massage ! Rustgevend kader en persoon !
Ik ben heel tevreden met de zwangerschapsmassage. Ik heb er enorm hard van genoten. Echt lekker ontspannend. Ik kom zeker nog terug.
Ellie was enorme fan van de kindermassage. Heel hard genoten. Ook als mama is het fijn om je kind te zien genieten. Enorm zachte, rustige aanpak van Lies. We komen zeker terug! Bedankt voor deze ervaring.
Het was superrelaxerend en zeker voor herhaling vatbaar ! Zeer vriendelijke benadering v d kinderen . Dankjewel we zijn altijd blij om bij jou te mogen komen we zijn werkelijk als reborn
10
1
10
11
12
17
12