Zoals steeds heel tevreden van de Deluxe Pedicure!
Réalisé par An•Beauté des pieds
Anneleen•il y a 11 mois
Avis vérifié
Een aanrader!
Réalisé par An•Soin du visage
Fanny•il y a 12 mois
Avis vérifié
Na mijn wandeltocht had ik nood aan een pedicure en daarvoor kwam ik naar de beste plaats! Babyvel erna
Réalisé par An•Beauté des pieds
Saar•il y a 12 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Door en door bekwame, zorgzame vrouw!
Réalisé par An•Épilation jambes femme
Annemie•il y a 12 mois
Avis vérifié
Keer op keer kom ik hier terug en keer op keer heb ik een geweldige ervaring! Hygiënisch, efficiënt, snel en altijd een goede babbel! Beste plaats in Antwerpen naar mijn mening toe :-) zeker een aanrader voor iedereen!!