Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
1059 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Als je echte me-time wil ervaren moet je vooral niet twijfelen om een afspraak te maken…
Ann, is echt een prof in haar werk! Ben super blij ! Ik kom zeker terug !
Voir la réponse du salon...
An, is a wonderful person who really makes you feel at ease. She creates the perfect moment to relax and is very caring and gives a fantastic treatment. I’ve had a few mani and pedicures there and I would never go somewhere else! Now I want to explore the other treatments she offers 😁
Voir la réponse du salon...
Proper en met veel zorg gedaan. Een aanrader
Heel vriendelijke vrouw, warm interieur, steeds zeer goede en nauwkeurige behandeling en hygiënisch. Een totaalpakket! Ik raad haar 100 % aan. Top !
24
1
24
25
26
163
26