Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
4061 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel tevreden. Isa is vriendelijk, de sfeer is aangenaam en rustgevend en de behandeling was uitstekend. Het harsen deed zelfs amper pijn. Aanrader.
All good
Super lieve en professionele dame. Ze geeft duidelijke uitleg en tips. Ik kom zeker terug!
it was really a great experience to have, all considered!
Heel fijne en relaxerende behandeling. Ik had evenwel niet Vicky als behandelaar maar een andere dame, zonder communicatie vooraf. Uiteraard geen probleem voor mij, maar mogelijk voor anderen wel.
70
1
70
71
72
545
72