Eerste keer hier en hele vriendelijke ontvangst :) Sarina is goed in haar vak. Super tevreden met mijn zachte, verzorgde voeten!!
Beauté des pieds
Kiliana•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Sarima was een heel lief attent en geruststellend persoon. Ik voelde me op mijn gemak en de behandeling was zelf ook heel goed en snel uitgevoerd. Een aanrader !