Hai,
Super salon, super mensen, maar had iets meer verwacht van de behandeling om eerlijk te zijn. Geen fan van het komkommer masker en was te fris (aan gezicht en in ruimte) voor te rusten terwijl ik best wel lang alleen lag. Met koudere weer mss een ander masker kiezen?
Mvg
Réalisé par Sam (v)•Soin du visage
Annika•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Door ook thuis de producten van glo te gebruiken merk ik dat mijn huid veel rustiger en mooier geworden is.
Réalisé par vicky•Soin du visage
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Zalige gelaatsverzorging. Net wat mijn huid nodig had.
Réalisé par vicky•Soin du visage
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
De producten die ze hier gebruiken zijn vegan. En de make-up is 100% mineraal. Love it.
Réalisé par vicky•Soin du visage
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Vicky heeft zalige handen. De drukpuntmassage is top.