Sam is een top waxer. Zachte hand en oog voor detail.
Réalisé par Sam (v)•Épilation du maillot brésilien
M.•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik was 1 van de eerste klanten bij Sam, ruim 6 jaar geleden.
Réalisé par Sam (v)•Épilation du maillot brésilien
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Heerlijk relax. Midden in de stad en toch hoor je niks. Hoe zalig is dat…
Réalisé par Sam (v)•Soin du visage
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Wij boekten een duo verzorging. Heel fijn dat er 2 schoonheidsspecialistes waren om ons te verzorgen. Echt een meerwaarde.
Meestal lig je wat op elkaar te wachten en gebeurt er de helft van de tijd niks. Top!
Réalisé par Sam (v)•Soin du visage
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik koos dit instituut om mijn bongobon te verzilveren.
Wat een hartelijke ontvangst en een complete verzorging.
Ik kom zeker terug.